Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

22 Aralık 2009

Yeri göğü yakan adama inat


Merhaba ..uzun zamandır yazmamıştım ..geçenlerde iş arkadaşımın ismini google'de aratınca onunda bir blog sayfası olduğunu öğrendim(sanki çok önemli bir işmiş gibi blog sayfası oluşturmak)ve daldım yazılarına ...bir ara tabir doğru Gülmekten yarıldım ..meğer arkadaşım ne cevval atakan bir blog kurduymuş...

zaten konu başlığı ona ithafen ''Yeri göğü yakan adam'' sevgili kardeşim Mehir sen dünyayı yakan adamsın ama dikkat et karşında itfaiyeci Levent var....:-) sevgiler saygılar....

2 yorum:

Y.G.Y.A dedi ki...

Leventlerin leventi,

hadi diyelim ki yerdeki yangını söndürdün, gökteki yangına hortumun yeter mi? Sanada hayırlı seneler..

Yeri göğü leventi yakan adam

Adsız dedi ki...

hadi yerdeki yangını söndürdün, göktekine hortumun yetmez levent usta...