Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

29 Aralık 2009

Kadınlar kendini ne zanneder

Hayatım boyunca insanların psikolojini düzeltmek için uğraştım bu konuda dünya üzerinde çözemediğim sorun kalmadı kadınlar hariç(sigmund freud)...Adamın tekinin söylediği bu sözü düşünüyorumda nedir bu kadın milleti ???Doğan Cüceloğlu kadınları şöyle anlatıyor''Bir erkeğin günde kurduğu cümle sayısı 2000 dir bir kadının günde kullandığı cümle sayısı ise 4000 cümledir.Erkek akşama kadar 2000 cümlenin 1998 tanesini kullanır kadının ise kullanmadığı 4000 cümlesi vardır.Erkek eve gelir son kalan 2 cümlesi ben geldim ve yemek hazırmı dır oysa kadının tırnakları uzamış ve 4000 cümlesi vardır başlar kullanmaya iş te boşanmaların çoğunluğu bu 4000 kelimenin kullanımı sırasında erkek tarafından anlaşılmaz beşbenzemez mantık dışı tavırlardan sonra çıkar ...şimdi bu nadide millete baktığımızda biz bunlarsız yaşayamıyoruz ama şöyle düşünelim gecenin 03,00nda hastalandık arayacağımız bayan bir arkadaş hiçbir zaman olmamıştır hep kendi cinsimizden ararız çünkü o kadındır gelemez ailesi izin vermez onlar verse bizim cinsten sapıklar gecenin o saatinde sokaktaki kadına vayyy iş lan bu diyip sarkar hatta tecavüz bile eder ...peki biz neden bu nadide millete bu kadar tutkunuz ???bizim atamız bu millet yüzünden rusyayı bağışlamadımı veyahut koca göktürk devleti 150 cm lik bir çinli kadın yüzünden yıkılmadımı ???bu kadar olumsuzluğa rağmen neden biz bunlara köpek olmuş durumdayız????ben söyleyeyim gazetelerde boy boy bunların hafif giyinik modellerinden var...bütün şiirlerde onlar var ...yazılar onlar için moda onlar için seks denilen olguyu eyleme ancak onlarla geçirebiliyoruz..şimdi Levent sen homoseksüelmisin diyeceksiniz değilim asla değilim tercihlerim maalesef ama maalesef diyorum o nadide cinsten yana ...aslında sorunun kaynağındaki hikaye şu (uzun araştırmalarım sonucunda ulaştım bu bilgiye) bence ilk çağlarda ateşin bulunmasından önce ilk erkekler hava soğuduğunda üşümemek için yanındakine sokulmuşlar ve işte o an ısınmanında verdiği keyifle yanındaki kadına sarkmış ve onların bilmem nerelerinin kalkmasına sebep olmuş ve tarih boyunca bu böyle gelmiştir....Peki bundan sonrasında ne yapılacak tv lerde boy boy sevişgen sahneli diziler içinde yarı çıplak kadınların olduğu videoclipler varken aslında yapılacak tekşey hayatı onursuzca yaşayıp öbür dünyadan medet ummak....saygılarımla

Hiç yorum yok: