Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

28 Mart 2010

Sevgili ve ben

Dün sevgilimin koynundaydım Denizimin ....ne zaman daralsam ne zaman sıkılsam bunalsam sinirlensem beni tek kabul eden beni olduğum gibi kabul eden dinleyen yorum bile yapmadan .......


Kabilesavaşları.com  yeni fenomen oyunum bu oyunda ait olduğum kabileden arkadaş olduğum plezir nickli abimin tuzlada atölyesi vardı dün ona gittim işin içinde denizim olunca işi gücü bırakır giderim oda denizime kıyı atölye yapmış eski tekneleri yelkenlileri onarıyor benim gibi deniz sevdalısı onunla çok keyifli sohbetlerimiz oldu açıldım kıyıdan denizime yelkenli ile onu yani denizi hiç bmyle görmemiştim yelkenliyle daha bir zevkli oldu onunla sohbetim.....



Yalnızlığımı içimde yaşamak deli gönlümü dindirmek aklımı toplamak içimde kopanları tekrar toparlamak için denize ihtiyacım vardı .....gittim topladım


İyiki hayatımdasın iyiki varsın sağol deniz .........

Hiç yorum yok: