Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

11 Ekim 2011

Pampişmi Cicişmi ???

Selam dostlar;

Bu aralar işimin azlığından sürekli internet üzerinden haber sitelerini okuyorum.Because bizim firmanın IT cisi (elime bir geçirirsem parantez içi because ;ulan insan sadece chatting sitelerin önüne kor firewall ota boka konmazki)hertarafa firewall koyduğundan sadece haber siteleri ve beşbenzemez siteler var son birkaç gündür ülkemizin güzide gazetelerinin (hürriyet,milliyet) internet haberlerini panpişle cicişlerin göğüs görselleri doldurmakta ..

Ulan nasıl bir milletiz yahu;
Bir sohbette yanımdaki bayan arkadaşa (sevgilisi kendini yakın arkadaşıyla aldatmış) benim cinsim olan erkek cinsinin bir bok etmediği aç olduğu açıkta kalan bir bacağa baktığı ve anında FENTEZİ ürettiği ile alakalı üzüntüsünü gidermek adına brifing vermiştim.Eeee şimdi bakıyorum ulan biri panpiş olarak aylardır iki kela yazdığımız tweterin ağzına mıçtı şimdide cicişler var yarıçıplaktan daha çıplak pozları ile öte dünya zekası iki kardeş ve sevgilileri ile öpüşmeleri filan.....Ben salağıda bunları nereden biliyor EL CEVAP;bende merakımdan açtım resimleri baktım abi :)))

Bu sapıklık nereye gidecek merak içindeyim.Tamam ulan dediğim anda tekrar başlıyor.

Aklıma 99 depremi sonrası geldi.Mahallede oturuyoruz depremin ertesi günü .evimin karşısıda camii;öğle ezanı okundu cami doldu lan :))))ulan biz ölmekten bu kadar korkuyoruz ama günahlarda işlemekteyiz nasıl olacak bu durum bilmiyorum.Bildiğim ne panpiş nede cicişler tipim değil.Bunu arkadaşlarımın yanında söylesem:Hasssssitir diyeceklerini biliyorumHarbidende tipim değilller

saygı ve sevgiyle

Hiç yorum yok: