Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

11 Ekim 2011

Yine uzun zaman oldu

Selam Dostlar;
Yine uzun zaman olmuş ben yazmayalı,bu süre içinde hayattan neler geçti neler.Bir önceki yazımda dostlarımın arasında çalıştığımı mutlu olduğumu yazmıştım aslında yazının hemen hemen heryerindede kendimle alakalı SALAK benzetmesini yapmışım...Aslına bakarsam evet ben bir salağım nedeni ise aşağıda antalıcaktır,tarafımdan;

Dostlarımın yanından Ağustos 15 ayrılmak zorunda kaldım sebebi ise şirkete okadar para kazandırmama rağmen gelen paraların yeni ürünlere değilde mevcut borçlara harcanması yeni ürünlerin gelememesi bla bla bla.....bugün hala oradan alacağım bir maaş yarısı var ve bankalar habire beni arıyorlar Levent bey kredi kartınızın ödemesi geçti .....neyse ödeyeceğiz elbette kaçacak bir durumumuz yok.

15 gün süren bir hastane maceramız varki sormayın ...Yüce Allahın bereket ayı ramazanın 15.de yaşanan bir hastalık sonucu annemi hastaneye kaldırdık işsiziz hastanede tedavi görülüyor işte dibe vurmak budur sanırsam.Vardır bundada bir hayır dedim bereket ayında bunlar yaşanacakmış olsun .Şairin dediği gibi gücenmedim yoksunmadım sadece şükr ettim.Hastanedeki tedavi esnasında dış tedavi uygulamasına geçiliyor günlük 2 saat oksijen tedavisi için hastaneden başka bir kuruma gidiliyor ....O tedavilerden birindeyken odaya giren hırsız telefonları kredi kartlarını daha taksitlerini ödediğim laptop'u banka kartlarını yürütüyor,hastanede katlarda kamera olmadığından  görüntü yok parmak izi polisleri hırsız veya hırsızların işi bildiğini ortalıkta parmak izi bulamadıklarında anlattılar.En traji komik olanı ise karakoldaki ifademden sonra memur arkadaşa ne zaman sonuçlanır veya nezaman birşeylere ulaşılır diye sorduğumda bu davanın muhtemel 8 yıl süreceğini ve sonuçtada birşey olmayacağını bana acıyarak söylemesi oldu.....

Sanırım bunun adı dibe vurmak oluyor.Neyse tedaviler bitti bayramı yaptık sonrasındada iş bakmaya başladık.Ogünlerden birinde tata daki dostlardan birini aradım ona iş aradığımı söyledim ...Hemen eve git traşını ol seni patronla görüşmeye yollayacağım dedi o arkadaş Sedat abi.Çok sağolsun sayesinde şimdi çalışıyorum ne kadar alışmaya çalışsamda yeni yere çalışıyorum ve işim var.Hamd olsun yüce Allahım sana Hamd olsun.

Sevgi ve saygıyla

Hiç yorum yok: