Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

18 Kasım 2011

Sen bukadar basitmiydin

Evet sen bukadar basitmiydin anlamadım......son whatsapp yazışmalarında ömrün boyu konuşmadığın kadar yazdın sürekli bir eleştri sürekli bir veryansın bu kadar kötümüydü yahu durumlar ....sana bakarken hayali sevgili sanırım seni olmadığın yere koymakmış benim beynimin sana hatası ...Aslında sana değilde kendine hatası buymuş demekki....Yani Türkçesi ben seni hiç sevmemişimki ...yorgun bıkkın hayatta kendimi sevmişim vede saymışım seni sevmediğim kadar ve hatta seni istemediğim kadar ....sana sonuna doğru hayatın,ölüme bu kadar yakınken yaşamlar ben dememişimki ben seni sevmedim ....

Şimdi dönüp bakınca geriye ...hayat boyu ilkdefa kendime itiraf ettim ben amma hata yapmışım seninle alakalı ben amma basit davranmışım kendime ne kadar saygısızlık yapmışım kendime ,kendimden bu kadar nefret ettiğimi bilmeden sana seni sevdiğimi söylemişim bilerek yalan söyleyerek gözlerine bakmışım duygu karmaşasında ....

Ben hep yaradılanı hoşgördüm yaradandan ötürü bu inancımın direği idi ama sana bakınca neden seni hoşgörmediğimi şimdi bu satırları yazarken kendime sordumda sen yaradılan değildin be DOST sadece beynimin aforizmalarında oynayan HAYALDİN ....yazarın söylediği gibi MUTLU ÖL ......

Hiç yorum yok: