Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

6 Ocak 2012

Biraz salladımmı ne ???

Bugün farkettimde ben bayağıdır yazmamışım nedendir bilinmez ama enteresan???

2012 herkese A.S.P.A.V.A versin(Allah sağlık para aşk versin amin)

daha ne diyim daha nassıl dua edeyim anlamadım...2011 benim için kötü başlamıştı kötüde devam etmişti çok sevdiğim işyerimden ceo nun sayesinde atılmış akabinde birkaç işyeri değiştirmiş ve yine akabinde otomotivden kopmuş fısfıs işine girmiştim...orada mutlu mesut şekilde çalışırken aileden bir hastalık sebebiyle işten ayrılmış 1 ay işsiz kalmış ve akabinde(çok dedim biliyorum)çinli bir markanın distribütörlüğünde sevgili bir abimin vasıtasıyla çalışmaya başlamış iki ay zor katlanmış ve yine akabinde(küfr etmeyelim )ayrılmıştım..ulan iyiki ayrılmışım 8 gün farkla ben gol attım yoksa 8 gün sonra onlar beni kovacaklardı:))))köpek şansı buna denir sanırsam....derken yeni iş yerimde çalışmaya başladım....

2011 e ait en sevindirici haber kendi şahsi hayatım açısından buydu huzurlu bir işyerinde biraz zorda olsa çalışacaktım ve çalışıyorum.Bu mutluluklarla 2012 ye alkollü birşekilde hayatımda kimse olmadan ve kimseyide hayatımda istemeden girdim kırmızı don giymedim ama dileklerimi aşikare ettim umarım tutar tutmazsa zaten Nasrettin hocayla bir mülakatımız olur:)))

2011 deki işsizlik dönemimde TRT 1 de sakarya fırat dizisine takıldım oldukça hoş bir dizi güneydoğu gerçeğini anlatan bir dizi duygusallık komedi ve reel güneydoğu gerçeği karmaşası sevgili dostum Mustafa Sinan Mehir kardeşimin meşhur sözü AFORİZMA içinde bir dizi seyrederken aforizmik şeyler bende oluşmasada severek seyrettiğim dizi..

Ha unutmadan 2011 de çok sevdiğim sporumu yapmayı bile bıraktım ne DANA ca bir hareketse bu bıraktım sağlığım bozuldu ama 2012 başlangıcından itibaren tekrar başladım  hatta bugünde antremanım var....

Bu yılım hayatımda kimse olmadan mutlu mes ut işimde gücümde geçsin ....öpüyrümmmm görüşürükkkk....
Dost M.S.M ye en derin sevgi ve saygılarımla ........

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınız bizim için çok değerli Ucuz lcd olarak size çok teşekkür ederiz.