Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

31 Aralık 2009

İstanbulda yılbaşı

İlk gençlik yıllarımda üniversitede yılbaşı için partiler olurdu onlara giderdik aradan yıllar geçti artık hayatta hiçbirşey tat vermemeye başladı bize bizde yılbaşı eğlencelerinden uzaklaşır olduk ...Yaşlandıkmı?? değil yaşlılık değil ..opelde çalışacağım patronum olacak vatandaş görüşmek istemiş benimle çıkarttılar beni yanına kaç yaşındasın diye sordu yaşımı söyledim dediki bana bak senle aynı yaştayız ama ben senden genç duruyorum ...Baktım adama hakkatende benim yanımda çok çıtır duruyordu ..dedimki hayat her insana aynı güzellikte davranmıyor biz erken olgunlaşmakla görevlendirildik ...Adam yüzüme baktı gülümsedi biliyormusun dedi ben hem kalp hem şeker hastasıyım ...Ben şükürler olsun yaradanıma ne kalp hastasıydım nede şeker şimdilerdede kronik sinirsel baş ağrılarından başka şükürler olsunki hastalığım yok .sinirsel diyince insan çok fazla sabırlı olunca içine bazı şeyleri atmak durumunda kalıyor hele serde birde delikanlılık var birazda ağır abilik varya mecburen atıyorsun içine oda sinir yapıyor ...
     Mevzuudan uzaklaştık evet üniversitede verirdik partiler eğlenirdik sonradan ne oldu yıllardır İstanbulda yaşıyorum bir defacık olsun Taksimde yılbaşı kutlamasına katılmadım bir defacık olsun İstanbulda yılbaşı kutlaması yapamadım haa birde hiç o akşam kırmızı don giymedim :-) eksikliğinide duymadım ya neyse....millet bugün ne yapacak acaba taksimde kaç kızın bekaretine kıyılacak veya yeniyılda kaç kişi hayalleri yıkılmış bir şekilde 1 ocak sabahı kalkacak...Benim ne yapacağım belli planım hazır iki aşamalı her ikisindede başarı şansım yüksek a ve b planlarım hazır gereken çalışma ve altyapı tamamlanmak üzere ...Benim birine vayyy mutlu yıllar diyip öpeceğimi düşünmeyin benim planlar geleceğe yatırım mahiyetinde ama her iki şekildede ben kazanacağım tıpkı daha önce olduğu gibi..şimdiden dişlerim uzadımı ne :-))) neyse şimdiden tüm insanlara ve insanlığa mutlu yıllar ....

Hiç yorum yok: