Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

11 Ocak 2010

2010 Yılı Başakların yılıymış

bu senenin ilk yazısını gecikmelide olsa yazmaya başladım yılsonuna doğru yaşadığım duygusal akımın etkisini ancak atabildim üzerimden ....

Geçenlerde bir dost meclisinde çok sevdiğim bir arkadaşım 2010 yılının Başak burçları için çok iyi olacağını söyledi ben bir başak burcuyum ve birçok bayan arkadaşım başak burcuyum dediğimde ''ıyyyyyy''deselerde başak burcuyum ve burcumun bütün özelliklerini taşıyorum .Evet mükemmeliyetçiyim koruyucuyum hatayı kabul etmem kendim yaparsam kendimide cezalandırırım ben buyum herkim ıyyyyyy desede ben başak burcuyum .Bu sabah e-kolay nette en iyi partner diye bir bölüm vardı oradan okuduğum kadarıyla boğa kadınının en iyi anlaşacağı ilişkisel manada benmişim yani başak burcu.Bu seneden ne bekliyorum ???? 2010 yılından beklentim:A.S.P.A.V.A yani=Allah Sağlık Para Aşk Versin....Amin...

    

Hiç yorum yok: