Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

15 Ocak 2010

Arkadaşlık siteleri hakkında

internette yeni fenomen aslında facebook değil bence ..bence fenomen yatak ilişkilerinin konu olduğu yatak siteleri...sözler yanlış anlaşılmasın dostlar levent olarak benim son incelemem bu tarz siteler oldu ve çıkan sonuç hem üzücü hem ilginç hem kötü hem iyi..nasılmı dinleyin........

Sitenin ismini vermeyecem üye oldum kendi resmimi koydum profil yazıma şöyle yazdım :Çok genç değilim 41 yaşındayım evliyim karımı seviyorum değişik fantazi ve ilişkiler yaşamak peşindeyim param pek yok o yüzden gold üye(artık bu tarz siteler para tuzağı halinde diye düşünüyorum)olamadım ....

ilk gün 20 kişi mesaj yazdı robot bu mesajlar diye düşündüm ama ikinci gün üçüncü gün derken bunların robot mesaj olup olmadığını denemek adına sitenin müşteri hizmetlerini aradım sıkı bir pazarlıkla 60 tl lik bir aylık ücreti 35 tl ye bağladım banka dekontunu yolladım gold üye oldummmm.....önce günlük gelen 20 mesaj gelmez oldu ben yazıyorum cevap yok tam gitti lan 35 tl derken bir mesaj geldi ardından sürü halinde mesajlar gelen mesajlardaki profillere bakıyorum içinde evli olan var dul olan var para karşılığı bu işi yapan var zevkine yapan var

En garip mesajda birkaç gün önce bir bayandan geldi benden birkaç yaş küçük beni çok beğendiğini yazmış msn vermiş telefon vermiş vs vs vs benden beklentisi yokmuş aşk meşk istemiyormuş sadece dertleşmek sohbet etmek miş amacı neden böyle bir siteye üye olduğunuda bilmiyormuş vs vs vs maddi sıkıntısı yokmuş falan filan peki dedim aradım görüşmek istediğimi belirttim kabul etti ve buluştuk ablamız eşinden yeni boşanmış eşi onu aldatıyormuş sıkıntılar ağladı sızlandı aşk arıyormuş dedim ben evliyim olmaz aşk meşk ben dedi aşık olacağım insanla yaşarım başkasıyla düşünmüyorum olmayacak dedim kalktık ayrıldık sonra defaten beni aradı benimle olmak istiyor vs vs vs KAÇAN KOVALANIR KADINLARDAKİ MANTIĞI LEVENT SERT ŞÖYLE ÖZETLİYOR''KADIN HIRSLIDIR SEN ONU TERK EDERSEN SANA TAPAR SEN NEZAMAN ONU SEVMEYE BAŞLA OAN BİTTİĞİN ANDIR SENİ TERK EDER NEDEN BİLİYORMUSUNUZ O GALİP GELECEKTİR YENİLGİYİ KABULLENEMEZ''

Saygıyla sevgiyle kalın ...Vuslatım sanada sevgiler saygılar

Hiç yorum yok: