Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

17 Ocak 2010

Dost,Arkadaş ne zaman lazım...?

Başlık biraz garip DOST ARKADAŞ NE ZAMAN LAZIM ?????? insan en dar zamanında yanında ona sağlam dur dik dur sabırlı ol diyen sırtını sıvazlayan yanında olduğunu ona hissettiren insana ihtiyaç duyar ..yoksa ne olur ....?
1-) Ya arkadaş dramını düzgün anlatamamıştır
2-)Çevresinde  doğru dürüst arkadaşı yoktur
3-)En iğrenci bu şık insanlar maalesef birbirlerini artık sevmiyorlar kötü olan sadece bu değil insanlar kendilerinide sevmiyorlar herkes sadece işi düşerse dostlarını arıyor.Peki sayın muhterem Levent efendi insanın kötü anı zaten başkasına işi düşmek demek değilmi...?El cevap evet işi düşmektir ama zorda kalmak bambaşka bir durum insan böylesi anlarda daha bir arkadaş arıyor çevresinde.Hayat boyunca yalnız yaşadım taktik statrejik çözümlemelerimi kendim başıma yaptım kimseye ihtiyacım olmadı böyle durumlarda ..hoş bazen dedimki ulan bu defa bir arkadaşıma anlatayım ..hah ne zaman anlatmaya kalktımsa bir türlü arkadaşımdan bana fırsat kalmadı o anlattı ben dinledim sonuç ben yine kendi içime dönüp kendimde hesaplaşmalar yaparak o kısır döngüyü kendi polemiklerimi kendim içimde yiyerek çözdüm ...peki şimdilerde 41 yaşındayım ...Hayatın en güzel yaşanılası dönemlerindeyim bu yaş 65 lere gittiğinde biz hala tekmi olacağız ...? neden insanlar bu kadar kötü ? neden insanlar bu kadar menfaatkar ? bir adım sonra neden karşıdakinden menfaat beklenir...?Ulan biz bu kadar bozuldukmu ya ...ulan ne boktan ne tüketen aşşağılık varlıklar olmuşuz biz....hayvandan farkımız kalmamış..oysa yüce yaradan bizleri yaratırken bütün varlıklardan üstün yarattı düşünme gücü verdi sevgi verdi aşk verdi yaşamayı verdi el göz kulak verdi var ettiği nimetleri görelim dokunalımduyalım tadalım sevelim aşık olalım diye ...Şimdilerde çevreme bakıyorum ilişkiler yalan aşklar yalan arkadaşlıklar yalan olmuş.Arkadaşına sıkıntım var dediğinde öcü gibi kaçıyor...nerde kaldı lan ozaman arkadaşlık nerde kaldı insanlık herkes menfaat peşinde nasıl çarparım nasıl vakit geçiririm nasıl yatağa atarım vs vs vs ...medyaya bakıyorsun önceden sanatçılara marjinal derlerdi şimdilerde onlara marjinal olanları toplum olarak biz yapar olmuşuz ENSESTİZM almış başını yürümüş.nefret ediyorum böylelerinden

Hep söylerim ben veriyorum karşılığında bir ver ben on verdim sen bir ver ben bir milyon verdim sen bir ver ama ver ulan biz nereye kadar vereceğiz hayrat olsam kururdum ....şunu gördüm 41 yıllık yaşamım boyunca sen verirsin iyisin bir defa hayır de senden kötüsü olmaz ......SEVGİNİN DOSTLUĞUN BİTMEYECEĞİ İNSANLARLA ARKADAŞLIKLAR KURMAK ADINA.......

Hiç yorum yok: