Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

31 Ocak 2010

Deniz ve Ben

             Pazar sabahı kahvaltılarım meşhurdur genelde sahil mekanlarını seçerim denizi seyretmek için ....
            Benim kadim dostumdur deniz sevdiğimdir aşkımdır deniz ona bağırırım kızarım bana cevap vermez bazen boynunu büker sessizleşir bazende sırf benim sevincime eşlik etmek için bana dalgalarını yollar kayalar vurur dalgaları onları  seyrederim sessizce ...Bildiğim tekşey vardırki deniz benim kadi dostum olmuştur sevgilim olmuştur elimi uzatığımda dokunabildiğim herzaman ulaşabildiğim aşkı olmuştur....
           Bu sabah ta denizle birlikteydim kahvaltımı yaptım ve ona gittim sessizdi birkaç gündür uğramamıştım ona bana kırılmış gibiydi ben geldim dediğimde pek ilgilenmemiş görünsede sonradan toparlandı hoşgeldin aşk dedi dalgalarını köpürterek ....H ep aynısını yapıyor ne zaman gitsem ona önce durgun oluyor sonra ne oluyorsa birden coşuyor dalgalarını köpürtüyor martıları atıyor üstünden hoşgeldin levent diyor sanki.....

          Hayatta iki şey bana keyif vermiştir biri deniz dir...diğeride bana ihtiyacı olan arkadaşıma yardım etmek ...Ki bu arkadaşım yardımını aldıktan kendini düzelttikten sonra beni bir sonraki ihtiyacına kadar aramayacak olsada bende bunu bilsemde .....Olsun be gülüm biz bunun için dünyaya gelmişsiz....Ha untmadan çevremdeki insanların bana ihtiyacı olur benimde denize ama o beni asla terketmez bende onu




          Sevgim saygımla .........

Hiç yorum yok: