Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

27 Ocak 2010

Gitmiyorum moğolistana

    sabah iş arkadaşlarımla çay içerken moğolistan mevzusunu sordular bana gidecekmisin diye ?hayır dedim neden dendi açıkladım moğolistanda bir erkeğe altı kadın düşüyor okuma yazma oranı %95 şehirleşme çok iyi geçim kaynaklarıda iyi pekim.....istanbulda bir erkeğe kaç kadın düşüyor dört kadın okuma yazma oranı aynı ...tekrar peki arkadaşıma şöyle bir yorumda bulundum hayat demek kadın demek değildir bir erkeğin hayatında önemli bir yerdir kadın ama dğan cüceloğlu hocanın şu hikayesi aslında neden moğolistana gitmediğimide açıklar sanırım''Bir erkek günde 2000 cümle kurar kadın ise 4000 cümle kurar erkek gün boyu çalışmıştır 1998 cümleyi harcamıştır eve gelir kapıyı açar BEN GELDİM .....YEMEK HAZIRMI erkek bitmiştir artık oysa kadının kullanmadığı 4000 cümlesi vardır bekliyordur gelsin harcayayım diyordur''

       şimdi hal böyleyken bir düşündüm kendimce bir tanesi böyle ise 6x4000 cümle=24.000 cümle bir erkek bunun kaç binine tahammül ederki......

        vazgeçtim dostlar moğolistan bitti....yaşasın türkiye .....sevgiyle kalın

Hiç yorum yok: