Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

19 Ocak 2010

İnsanlar sığ'mıdır sağ'mıdır

     Selamlar okuyan dostlar seyahatten döndüm neredeydim Bolu kartalkayada ne yaptım oturdum akşama kadar biralar eşliğinde (biralar diyorum saat 14,00 da başladım gece 23,00 a kadar )düşündümde düşündüm ..ulan levent ne düşündün bu kadar saat sürekli içerek sarhoş olmadınmı???oldum dostlar bir ara gözümün önünü görmüyordum ...ama yinede aklım benden ayrı olarak düşündü durdu ...gece saat 00,30 sıraları uyandım ve bildenebrg toplantısı kararlarını açıkladım kendime....Bundan sonra kimseye hakettiğinden fazla değer vermeyeceğim insanları liyakatı kadar seveceğim kimseye kendimi kullandırmayacağım beni seveni seveceğim sevmeyeninde beni sevmesini sağlamayacağım kimsenin peşinden koşmayacağım ısrar etmeyeceğim artık savaşlarımı karşı taraf bundan ders alsın kendine üzerine yapmayacağım ...bazı durumlar oluyorduki son dönemde bunu yaşadım onurumu ayaklar altına aldırmayacağım sebebi ne olursa olsun.....
        biraz ağır kararlar bunlar ama yaşım artık 41 bu yaştan sonra kimseyi mutlu etmeye çalışmamalıyım çünkü öncelik benim ben mutlu olmalıyım ...çevreme bakıyorum insanlar kendi mutluluğunun peşinde kimse ulan ben mutlu olayım çevremide mutlu edeyim demiyor ...neden insani duyguları taşıyan bizler yani mantarlar bundan zarar görüyor bizlerede yazık değilmi .....
      sözün sonunda ben herzaman LEVENT im babam derdiki ismine sahip ol isminin ağırlığını üzerinde taşı çevrendekiler bunu hissetsinler ...her nekadar ben bunları yapmayacağım desemde ben insanım insani değerlerimi üçbeş insancık için değiştirmem ama şuna artık eminim ÖNCE BEN diyeceğim sonra bakarız çevreye

Hiç yorum yok: