Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

17 Ocak 2010

Bir hafta yokum

hafta başında seyahate çıkıyorum kartepe ,kartalkaya ,uludağ 5 gün sürecek bu aralar karışık olan kafamı dinlemek eksiklerimi gidermek toparlanmak eski güçlü LEVENT olmak için bulunmaz fırsat ....ben güçlü insanım hep çevreme yardım ederim elimden geldiğince kimseye kin beslemem kimseye zarar vermem bana vermediyse ve ilişkilerimde menfaat aramam sırf bu yüzden çok kaybetmişimdir hani deveye diken insana ........... özdeyişi vardır ya ben bunu uygulamayan ....mahatma gandhinin insanlığın koca okyanus olduğunu birkaç damlası kirli diye hepsinin kirli olmaması gerektiğine inananlardanım (her ne kadar benim şansıma bir şekilde hep kirli damlalar çıktı....lan gandhi nerde olm bu temiz damlalar diyorum ama )

döndüğümde muhtemel izlenimlerim başımdan geçenleri anlatacağım sayfamda ama herşeyden önce çok güçlü olarak döneceğim beni bu darlığımda sıkıntılarımda yalnız bırakanlarada sözüm olacaktır muhtemelen ...göreceğiz birlikte anlatırım buralarda....sevgiyle kalın dostlar.......

Hiç yorum yok: