Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

25 Ocak 2010

SEVGİ SAYGI

         Köpeğe sormuşlar günde kaç tekme yersin kıçına demişki o rastladığım orospu çocuğu sayısına göre değişir.anlamlı yaşamak insanların yüzünde bir damlacıkta gülümseme oluşturabilmek en mutlu andır tıpkı araç satmak gibi karşı taraf mutlu arabası olmuş sen mutlu hedefe bir adım daha yaklaşmışsın prim alacaksın patron mutlu stoğundan bir araç daha eksilmiş fabrika mutlu bir araç eksildiği için hemen yenisini üretecek ve yollayacak zincirleme bu bir yerden mutluluk başladımı devamı geliyor yeterki insan olarak mutlu olmayı bilelim ve en önemlisi mutluluğumuzu çevremize yayalım kendimize bırakıp egoizm yapmayalım çünkü bir sonraki mutluluğun ardından gelecek hüzünde çevremizde bizim üzüntümüzü paylaşacak kimse bulamayız ...bizler insanız severiz insanı yaradandan ötürü kimseye zarar vermeyiz çünkü herşeyden öncesinde gönlümüzü insanı sever neden yaradanından ötürü..


           Dün bir dostumla birlikteydim sohbetimiz esnasında bana dediki insanlara çok takıntılısın neden...cevap şu ben insnaları seviyorum ben kendim iyi bir insan olmanın gereklerini elimden geldiği kadar yerine getiriyorum ve ben sevdiklerimdende iyi insan olmanın gereklerini yerine getirmelerini istiyorum ...hatırlarmısın yıllar önce seni uyarmıştım yerlere tükürme senin mikrobunu bizler çekmemeliyiz içimize sen inadına tükürmüştün ve ben sana insan olana kadar yanıma gelme diye çıkışmıştım ve hatırlarmısın sen 2 sene sonra bana gelip abi ben insan oldum demiştin ....dedim  ...

          peki neden bırak insanları ne isterlerse onu yapsınlar ...hayır sevgi zor kazanılıyor ve çabuk harcanıyor insanlar şunu iyi bilmeli hayat onların çevresinde dönmüyor bunu bilmedikleri veyahut bilipte uygulamada tembellik ettikleri için mutsuz oluyorlar bir zaman sonra yanlız kalıyorlar ve ilk karşılarına çıkana sarılıyorlar tekrar mutluluklarını elde ettikten sonra yine eski terane çalışıyor ve yine hüsran bunun sonu yok intiharlar sevgilisini aldatmalar doyumsuzluk şiddet adaletsizce davranmak bütün bunlar yukarıda saydığım sebepten çıkıyor ....
           Oysa çevremize bakalım,biran gözlerimizi kapatıp bizlere sunulan lütufları ve bunların karşılığında bizim şükrümüzü düşünelim......? ne kadar tembeliz değilmi.....ne diyordu Zülfü livaneli ''DÜNYAYI GÜZELLİK KURTARACAK BİR İNSANI ,SEVMEKLE BAŞLAYACAK HERŞEY''.......

          Sevgim saygımla

Hiç yorum yok: