Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

26 Ocak 2010

Okunası bir hal

Vuslatım bana şiir yollamış paylaşıyorum yorum sizin


AcıLı yağmurLarLa düşmüşüm yere


TatLı su göLLerine akamıyorum

Yüzüm yüreğim deprem daLgası

Bu güL kıyımLarına bakamıyorum

Her sevi bi türküdür bağrımda

Her öfke bir ağıt

AğıtLar kuşatmış dört yanımı

Kendi türküLerimi haykıramıyorum

ŞarkıLarLa bezeniyor ufukLar

Yüreğim patLıyor dağbaşLarında

Sancımı duyarmısın yaraLarında

Kuş sesLerinde yas nağmeLeri

ŞarkıLar sabır ve çiLe makamında

MendiLimde öfke çıkınımda biLinç

Uykusuz kaLırmısın kitapLarıma

DudakLarımda hüzün

AvuçLarımda sevinç

KuLak verirmisin çığLıkLarıma

DağLarı aşarak geLmişim sana

Demir kapıLarı kırarak

Işık oLurmusun karanLıkLarıma

İsterim ki senden

YayLaLarda otLak oLasın

OvaLarda ırmak oLasın

YayıLasın göğsümün kırLarına

Sarasın beni sarasın

DaLLarına sevdası düşmüş toprağa

OLgun meyveLere hasret gençLiğimiz

Zamanın biLLur çağLayanı

GürüL gürüL akarken avuçLarımızdan

Bir yağmur adına

Yakarmış dağbaşLarında yüreğimiz

Gökyüzünde sanıLmış bütün hayat

Gökyüzüne çiviLenmiş eLLerimiz

AteşLer yine parLıyor dağLarda

DoLuLar yine kırıyor çiçekLeri

Gecenin karnına inerken şafağın tekmeLeri

BuLutLarı deLen ışıkLar

Ezik ve kinLi,aydınLık iri

Sanki kocaLarı işkencede kadın gözLeri

NasıL kapanır bu kanayan yara

NasıL anLatıLır ki sana bu haL

Terimde tuz gözyaşımda baL

Bağdaş kurarmısın soframa

GözLerimde umut yüreĞimde AŞK

ÖLümLeri boşLayıp düşermisin sevdama

İsterim ki senden,inancıma aŞık oLasın

Zindanıma IŞIK oLasın

Yürüyesin gönLümün yoLLarına sorasın beni

İnce kabukLarı zorLanıyor zamanın

GeLecek damLıyor yorgun havuzLara

DamLaLarLa yıLLarın geLin yüzü

SuLarın üstünde koskaca bir çağ

UmutLar sığmaz oLuyor aLanLara

Baharda gazeL dökme bahçeLerime

Ben yaşamayı biLmezmiyim

ÇocukLarım okuL yoLLarında

OkuLLarım sabah koLLarında

Sanki güzeLLikLeri görmezmiyim

Papatya beyazLığında öLüm sarısı

KaranfiL kıvrımLarında kan

Bu çiçekLer uğrunda öLmezmiyim

Dee güLüm ben SENİ SEVMEZMİYİM

Bahar değiL acı yükLeniyor daLLarıma

YaprakLarımda ayrıLık,meyveLerimde gurbet

VusLat oLup geLirmisin koLLarıma

ELLerimde kış saçLarımda kar

Cemre oLup düşermisin toprağıma

İsterim ki senden

YıLgınLıkta inanç oLasın

ZuLme karşı direnç oLasın

GömüLesin AŞKIMın suLarına

Göresin beni göresin

Göresin ki destan edesin

SöyLeyesin diLLerden diLLere

Bir türkünün dizeLerinde

Bir kavaLın nağmeLerinde

ALıp başını gidesin

Bağrı yanık yeLLer üstünde

Güneşin rengiyLe düşesin ufukLarıma

Kırasın KaraNLıkLarımı kırasın..

1 yorum:

şınav manyağı dedi ki...

L harfleri özellikle büyük yazılmış, manası nedir acep?