Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

21 Ocak 2010

Moğolistana gidiyorum

Merhaba dostlar sabah internet gazetesinde okuduğum bir haberde derki:Moğolistan devleti 20.000 türk erkeği arıyor hayırdır dedim daldım habere moğolistanın yüzölçümü birmilyon beşyüzbin metre kare iken nüfusu üç milyonmuş ve ALTI KADINA BİR ERKEK düşmekteymiş moğolistan devlet yetkilileri yakın zamanda ülkemize ziyarette bulunacaklarmış ve ülkemizden 20.000 erkek isteyeceklermiş.Ha ayrıca moğolistanda başlık parası erkeklere ödeniyormuş ayrıca halkın yüzde 51,2 si şehirlerde yaşıyor ve okuma yazma oranı % 95 ulan herifler pardon kadınlar bizim okuma yazma oranımızdan daha iyi durumdalar ve anlaşılan yaklaşık bir 30 sene kadar burunları havada gezemez kadınlar bu ülkede ...

        şimdi sayın bayanlarımız şapkamızı önümüze koyalımmı ne dersiniz bizim ülkemizde bayan milletimiz gittikçe şeklen bozulmakta ortaya çıkan tombik hatunlar sınıfı diye bir sınıf oluştu ve komik olan nedir biliyormusunuz bu tipler ve diğerleri erkek nüfusu beğenmezler vede vede kimseye pas vermezler sonuda ne mi olur dostlar bu sınıflar internet sanal ortamından bir adet erkek yaparlar kendilerine sonra bu eleman bunları bir şekilde yer ve kaçar sonra bu arkadaşlar yine internette yer yaparlar kendilerine sizinle tanışırlar sanal alemde ondan sonra buluşalım dersiniz ...ıhhhhhh ben sanal ortama güvenmiyorum ...peki neden burdasın vakit öldürmek için derler zuhahahahahahahahaha yemeyin bebeğim bizi ya yemeyin vakit geçirmek için bir bayan kuaföre gider alış veriş yapar dedikodu yapar ....sonra ne mi olur o sanal alemden çıkan bayan buluşmam diyen bayan sizinle buluşur eğer siz düzgünseniz zarar görmez yok değilseniz zarar görür sonra devam döngüye ...neyse sözün özünde sevgili BAYAN ARKADAŞLAR SİZE SESLENMİYORUM bu haberi okuyan bayanların %100 e yakın bölümü abazanlar gitsin derlerde şunu bilinki bayanlar sizi terketmek adına bütün erkekler gider ...BİZLER BU KADAR AŞAĞILIK DEĞİLİZ..................Saygılar sevgiler

1 yorum:

efkarli dedi ki...

HELAL OLSUN BE KARDEŞİM :D İYİ KOYDUN LAFI KARILARA :D:D:D