Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

22 Ocak 2010

Hayal sahnesinden aşklara

          Eski bir dostumu aradım dün kendisi bayandır...evleneceğim evleneceğim der dururdu ki kendisinin başından bir evlilik geçmiş bir adette oğlu var ..şuan onsekiz yaşında ...Uzun zamandır aramıyordum dün aklıma geldi aradım Evlenmiş yuhh yinemi ..evet yine evlenmiş dört ay olmuş ..sen nasıl beceriyorsun bunu dedim kendisine ...Aman ne bileyim be levent birazda ailemin baskısıyla oldu fekat tam bir fiyasko bir iki ay geçsin boşanacağım dedi ...hayda ulen bir daha yuhhh nedir bu hız kadırgalıyı geçecen dedim kendine ..cevap muhteşemdi leventim ben aşka aşığım ...ne lan bu habire aşık ol arada sırada evlen veyahut aşık ol birlikte yaşa sonra ayrıl salya sümük baba evine dönüş ...,????Leventçim diyorum ya sen kalın kafalımısın ben aşka aşığım ..ya güzel arkadaşım aşka aşıksın diye habire aşık ol araya evlilik at ne bu ortaya karışık alevli ?????

       Şunu sordu ya sen Aşık olmadınmı ?????


       Oldum tabiki ilkokuldaydım küme arkadaşıma aşık oldum .....ortaokulda basketbola aşık oldum lisede karete sporuna aşık oldum ki spor alanında hep başarılarım oldu gururlandırdım bana inananları onurlandırdım...lisede bir kıza aşık oldum  üniversiteyi kazandık ikimizde ayrı yerlere düştük sonra uzunnn bir dönem geçti üzerinden ama hiçbir zaman aşka aşık olmadım veya aşık olmak hayatımda varsa bir boşluk onu doldurmak için aşık olmadım kimi zaman seçtim kimi zamanda seçildim ...şimdilerde ne mi yapıyorum arkadaşım insanların duygusal ve manevi anlamda beni kullandıklarını yeni öğrendim artık seçilmiyorum ben seçiyorum anlatıyorum anlaşılırsa ne ala anlaşılmazsa spora devam ......

          Hayat ne garip üniversitede genel muhasebe hocam derdiki ''bütün şiirler kadına yazılır'' ozamanlar hade be derdim fakat görüyorumki evet kadınlara yazılırmış şimdilerde bunu kabul ediyorum fakat adaşımın bir şarkısında dediği gibi ''YETERKİ ONURSUZ OLMASIN AŞK''sevgimle kalın dostlar

Hiç yorum yok: