Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

12 Ocak 2010

Zamane durumları

      Bazı durumlar,bazı olgular vardır bizim yapamayacağımız....Geçenlerde bir arkadaşımı dinliyorum erkek arkadaşı kendine olağanüstü derecede ilgisizmiş bizimkinin doğum gününde kendi arkadaşlarıyla gidip biryerlerde eğlenmiş esas kızımızı çağırmamış ...Bunu bana anlattığında garibime gitti bizim yetiştiğimiz yerlerde (Hatay-Kırıkhan   gurur duyarım)bize böyle öğretmediler büyüklerimizden böyle görmedik bize öğretilen kadın çiçektir suyunu kontrol edersin bittiğinde sularsın kökünü sürekli temiz tutarsın havalandırırsın ...Vazgeç ozaman dedim.hatta işi abarttım sen dedim seviyormusun bunu cevap veremedi evet diyemedi hayırda demedi hoş....eeee vazgeçemem neden ???*................cevap yok.
      Sabahları evimin karşısında bir çayocağı vardır sahibi arkadaşım ona uğrarım çay içerim ve yürüyerek servise bineceğim yere giderim geçenlerde yolda duyduklarım iki tane kız öğrenci bir adette erkek öğrenci (eleman birinin erkek arkadaşı ama çözemedim ...)kız delikanlıya küfür ediyor ulan anasını .........çocuğu sen nasıl beni arkadaşımla aldatırsın???eleman açıklama yapacak ama diğer kız bağırıyor ilkine ya vallahi seni aldatmadı ....ilki diyorki hade ordan orospu sizi öpüşürken gördüm...(yuhhhhh  nasıl bir ilişki lan bu)(ulan biz zamanında birini bulamıyorduk )yorum sizin dostlar

Hiç yorum yok: