Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

11 Ocak 2010

Ezberbozan insanlar Hüzünlü sevişmeler

    Birgünde iki blog yazısı ne iş diye düşünen dostlar olursa aslında kafamda birçok konular var fakat iş yeri malum çokta fazla derinleşemiyorum

    ikinci blog yazım hayatta gördüklerim benim deyimimle EZBERBOZAN insanlar veyahut insancıklar ....mevzumuz şu:Bir yaz akşamı uzun süredir görüşemediğim arkadaşımla atalar sahilinde bir çaybahçesinde oturuyoruz arkadaşımıza telefon geldi konuştu tamam gelirim dedi ve kapattı ben hayırdır dedim bana söylediği ortak bir arkadaşımız vardı onun kız kardeşinin eski erkek arkadaşı babası ile geliyormuş birlikte yemek yiyeceklermiş dedimki kardeşşş sen benimle birliktesin ayıp olmuyormu ...?tamam gitmem dedi bir saat kadar sonra tekrar aradılar oturduğumuz yerin yan tarafında lahmacuncu var oradalarmış arkadaşım geliyorum dedi ve kalktı banada hemen geliyorum bir merhaba diyeceğim dedi....mevzunun orta yerlerinde bir yerde söz konusu kızın erkek kardeşi bizim arkadaşımız beni aramış ve demiştiki O LAVUK gittikten sonra bana telefon açın bende geleyim(lavuk=kızkardeşinin eski erkek arkadaşı) ....bizim arkadaşımız kalktı gitti 10 dakika yok 20 dakika yok masayı terk etmek istemiyorum beyefendilik gösteriyorum ama eleman yok ortada ...bir anlık bir sinirle kalktım masadan hesabı ödedim çıktım eve doğru yola ama olağan üstü sinkaflı küfürleri ardı ardına sıralamaktayım kendime ve arkadaşa gıyabında...ardından beni aradı nerdesin dedi sağlam bir salvosal küfürle cevap verdim geldi beni aldı ...pişkinlikle neden kaktığımı sordu??????bu hikayenin sonunda ben o arkadaşla hala görüşürüm can yücelinde dediği gibi arkadaşlar bazen birbirlerini kırarlar onları affetmek lazım affettimde her aklıma geldiğinde salvoluyorum küfürleri ardı ardına ........Dursun abi iyiki varsın senin sayende küfür dağarcığım küfür ansiklopedisine dönüştü sağol varol

Hiç yorum yok: