Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

17 Mart 2010

Kafam Dolu Boşaltmalıyım ama neye ????

Tam 3 saattir ne yazacağımı bilmeden baktım durdum sayfaya kendimle çatışmış oldum...bir önceki blogumda ellerimin klavyeye gittiğini otomotik bir şekilde yazmaya başladığımı yazmıştım oysa.Ne olduysa ellerim klavyeye bir türlü gitmedi...içimdeki sıkıntılarımı yazayım ...kendisiyle dalga geçtiğimi soran arkadaşımı ona neden onu arayaadığımı sinirli bir şekilde anlattığımımı yoksa bir türlü bitmeyen işlerin ardındaki olumsuzluklarmı kendi arafımdan oluşturulmayan.Bende anlamadım ama bir olumsuzluktur gidiyor..ha birde bir başladımı olumsuzluk ardı kesilmez artık taki bizden bri can alana kadar....sıkıldım artık kendimi insanlara ifade etmekten ulan kıçımmı kalktı kendimi mahatma gandhi mi hissettim yoksa oshomu anlamadım ama ifade etmekten yoruldum ...


               pazar günleri deniz kenarına gittiğimde denizede söylüyorum artık huzur istiyorum beynim doldu kafayı boşaltmak lazım neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemeyecek kadar doldum insanlar çok üstüme geliyor....her yerden bir tafra ...insanlar sadece kendi konuştuklarının dinlenmesini istiyor ...artık senden akıl veya yardım istemiyor sadece sen sus ben konuşayım anlatayım dinle diyor...Kartalkaya tatilimi özledim ...deli gibi içmiştim içeride sıcakta sarhoş oluyordum sonra elimde bira çıkıyordum soğuk havaya kafa ayılıyor tekrar içeri geç içmeye devam ...:)))


              Kafam okadar doluki yazarkende konudan konuya atlar hale geldim açıkcası ne yazdığımdan çok içimdekileri boşaltmaya çalışıyorum ....


             Bu satırları okuyan herhangi bir insan ...hasss tir lan bu adam intahara meyilli diye düşünebilir....DEĞİLİM yok öyle bir meyilim sadece HUZUR istiyorum ...ne sevgili kaprisi ne diğer mütaalalık abidik gubidik beşbenzemez mavralar ...sadece HUZUR ...kimdenmi KENDİMDEN.....



              Sevgim Saygımla 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Umarım kafanı boşaltabilmiş ve aradığın huzuru biraz olsun bulabilmişsindir Levent.
Daha sık yazmalısın. Yazdıklarını okudukça seni daha yakından tanıma fırsatı bulacaktır sevenlerin. Bizi bundan mahrum etmezsin değil mi?