Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

15 Mart 2010

Ne kadar sosyalim sosyaliz veya sosyalist

uzun zaman oldu yazmayalı izin dönüşü biriken işler ardından yoğun tempo son dakikaya sığdırılan bir filo verme olayım ve ardından yokluğumu hisseden blog'uma geri dönüşüm ...bu akşam şunu anladım ben blog yazmak için yazmıyorum yani birden ellerim klavyeye gidiyor blog sayfamı açıyorum sanki komutlu gibi giriş yapıyorum yeni kayıt ve başlıyorum yazmaya ellerim klavyede geziyor aklım deli gibi çalışıyor ne yazacağımı düşünmüyorum cümleleri tasarlamıyorum sadece parmaklarımın gezinmesine bakıyorum:)))


              merak ediyorum ben ne akdar sosyalim veya çevremdekiler nekadar sosyal veya biz neyiz sosyalmiyiz a sosyalmi bir değer yargısı varsa bunu kim koydu sosyal bir insanmı ????

            trafikte gidiyorum adamın teki delice makasla yanımdan geçiyor küfretsem duymaz peşinden gitsem yuhhh hayvan dediğim adamla aynı seviyede olacam yapmıyorum şimdi ben sosyal o asosyal az ilerde ben ona yetişiyorum normal seyirimde yanından geçiyorum gülüyorum - ne oldu az önce makasladın...Ne oldu şimdi bende asosyal oldum ....

          son dönemin meşhur paylaşım sosyalite sitesi facebook veya twitter  ilk slogan neydi facebookta ebeni bile bulursun...merak ediyorum ebesini arayan oldumu???ben aramadım çünkü adını bile bilmiyorum bir defasında anneme sordum neydi benim ebemin adı ???annem ters ters baktı sseni doğururken soramadım oğlum kusura bakma dedi:))))siz aradınızmı ebenizi facebookta???


          bir arkadaşım var facebook'u sadece kız arkadaş bulmak için kullanıyor ve buluyor...ulan bu şimdi olağanüstü sosyal oldu ....listesinde 250 ye yakın bayan ismi var soruyorum nedir bu ???sosyalleşiyorum abi ...peki bunlar sormuyorumu kimlan diğer hatunlar diye hayır diyor ...enteresan


        sözün özünde dostlar ebeyi bulma sloganıyla başlayan facebook kız bulma twitter da ünlü sanatçılarımızın yediği haltları kırdığı potları anlatma yeri olmuş....facebook sosyal...twitter büyük sosyal...bizim gibi gariban blogcularda sosyalist olmuş:)))))



         saygım sevgimle

Hiç yorum yok: