Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

28 Nisan 2010

TERKEDİYORUM

Wakit tamam seni terkediyorum......
Hani konuşmuştuk ömür yettikçe birlikte olacaktık ya...
Olmadı seni terkediyorum hemde bütün alışkanlıkardan...
Sessizce gelenlerden sevgilerden aşklardan öte terkediyorum seni...
Şimdi sende bende yalnızız....iyimi oldu bu .....

İnsan hata yapar bir diğer insanda bunu affeder insanın yaratılışında vardır ama kimisi kolay kimiside zor kabul eder arada kalan zaman affedilmeyi bekleyene acı ızdırap sunar ...Bazen sabır gösterir karşıdaki yaşananlara duygulara paylaşılanlara istinaden ...Bununda bittiği yer olur tıpkı şimdi olduğu gibi......

Çık bana söyle :Benden bu kadar olmadı yapamadım istemedim hayır nolamaz vs vs vs ama söyle susarak geçen her zaman karşıdan birşeyler alır götürür o yüzden ........


Sözün sonuda başıda aynı Vakit tamam seni terkediyorum................gelmedin .....sevgi saygı ile

3 yorum:

Adsız dedi ki...

şimdi sende bende yalnızız iyimi oldu bu (hiç iyi olmadı)

Levent SERT dedi ki...

kim olduğunu bilsem yorum yapardım söylediğine

Adsız dedi ki...

öylesine yazılmış bir yazıysa kim olduğumu boşver gitsin önemide yok zaten.