Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

10 Haziran 2010

Mustafa Sinan MEHİR

Aziz dostum M.S.M bizim aramızda emsiem veya yeri göğü yakan adam veya veya şınav manyağı ..benim canım arkadaşım beni tekrar blog yazmaya yönelten ..bloglarını okuduğumda en sıkıntılı anımda bile yazılarına güldüğüm çok fazla birlikte vakit geçiremesek bile beni iyi çözümleyebilen nadir arkadaşlarımdan birisi....Yazılarında olağanüstü derecede entellektüalizm ince bir ironi ile karışık ciddiyet bir okadar erotizm karışık komedi :-)

Bence blog yazmak isteyen veya can sıkıntısından bunalan her insan mutlaka mustafanın bloguna uğramalı okadar değişikki yazıları her yönden bir cevap her konuya bir açıklama var ...bazen yazabilmek için onun sayfasında bende uğrarım tıpkı bu yazıyı yazmadan önce uğradığım gibi ....

Sevgili Mustafa iyiki hayatımda varsın seni seviyorum kardeşim ...sevgim saygımla

1 yorum:

şınav manyağı dedi ki...

Levent abi, güzelliğin zaten güzel sözlerinden yansıyor. Yüreğinden taşan başım üstüne, sen farksın, fark sensin. Herkesin bi yerde inşaatı, binası, dükkanı var, bizim de tuğla fabrikamız var, yazarak üretiyoruz, istediğimiz binayı yaparız Alimallah.