Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

9 Haziran 2010

Nereye kadar

Bir zamanlar İbrahim sadrinin bir şiiri vardı veya başkasının şiirini o okurdu ''Ben sevdimmi adam gibi severim''

ben bu şiirin etkisinde mi kaldım nedir adam gibi sever olmaya çalıştım veya sevdim veya bilmiyorum...bildiğim birşey var ben sevgiyi biraz abarttım sanırım..sevdiklerimi çok sevdim sevmediklerimide sevmeye çalıştım ve sevdim ne olduysa benim sevdiklerim birzaman sonra beni sevmediler.Bugün bir tartışmada karşımdaki keşke beni okadar sevmeseydin gibi salak bir cümle kurdu.NEDEN ben sadece seni sevdim.seni aldatmadım dostluğuna arkadaşlığına zarar vermedim.sen hatalıyken ben alttan aldım ben hatalıykende ben alttan aldım.Aradan yıllar geçti...yaş 35 yolun yarısı olgunlaşmaya başlama yaşı ama benim olgunlaşmaya başlamam yolun yarısından 5 sene sonra başladı.Yani anlayacağınız sevgimde abarttığım gibi olgunlaşma yaşımdada abarttım.


Şimdi düşünüyorumda neden ..Ulan üniversitede 4 sene yükseklisans 2 sene toplam 6 sene boyunca bölümüm olan işletmeden çok psikoloji okudum eğitimini aldım hatta son senemde hocamın hastalarına birlikte girerdik.Hocam bana sen oldun keşke psikoloji okusan diye başımın etini yerken ben işletme mezunu kişi olarak hayata atıldım.

İlk işimde başarı :Sebebi insan ilişkileri konusunda uzmanlık sonrasında otomotive girdim yıllardır buradayım daha showroomdan içeri girenin alıcımı bakıcımı olduğunu girerken anlarım arkadaşlarım dertleri olduğunda direk beni ararlar hatta benden yaşça çok büyük görmüş geçirmiş arkadaşlarım bile beni ararlar.Benim yanımda olan herkes benden huzur aldığını söyler.dinlerim anlatırım konuşurum anlarım.Ulan kendi kendime söz geçiremem .....


Ve bugüne geldiğimde arkama baktımda ilk defa ...hayatta ilk defa kendimi sorgulamaktayım ben nerede yanlış yaptım...Kimseye zararım olmadı çevreme elimden geldiğince yardım ettim.Beni tanıyan herkes bunu bilir ..Kendi rakibinden korkmayacak kadar yürekli ve rahatımdır...ama iş sevmeye geldiğinde dünyanın en zayıf adamıyım......


sevgim saygımla

Hiç yorum yok: