Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

7 Haziran 2010

Ne kadar arkadaş kalınabilir

sevgili Şınav manyağı arkadaşım ve kardeşim yorumunda biraz haklısın bu aralar yazamadım ..Duygusal yoğunluklar gel-gitler insan hayatında herzaman var ve bu insana bazen zarar bazende kar verir.Bana nedense ne verdiği belli olmaz ben anlamam hiçbirzaman.Şimdi sorum hem sana hem okuyan arkadaşlara misafirlere..şimdiden cevabını cevaplarınızı bekliyorum...sevgim saygımla

Soru Şu:Ne kadar arkadaş kalınabilir???

Bir arkadaş var erkek birde karşısında bayan erkek mutsuz bir evliliği noktalamak için gün saymakta kadın ise bir defa evlenmiş ayrılmış sonrasında kendisini toparlamakla geçmiş hayatı (6 sene kadarmış).Erkek kızla ilk karşılaştığında kız enkaz halinde elinden tutacak birini arar dostları sırt çevirmiş veya yardım etmiyor.Erkek ise dediğim gibi boşanmanın arefesinde sadece çocuklar büyüsün öyle ayrılacak.Erkek ne kadar mağrur ve dik duruyorsa kız tam tersinde .....


Erkek kızın elinden tutuyor yardım ediyor her türlü desteği elinden geldiğince veriyor ve her zaman açık davranıyor ..yani en başta evli olduğunu anlatıyor sonrasında boşanmanın arefesinde olduğunu birkaç yıl sonrasında çocuklarının psikolojisini çok fazla sarsmayacak yaşa geldiklerinde boşanacaklarını söylüyor.Hoş anlatılana göre erkekte kızda ilk başlarda zaten sadece geyiğine takılıyorlar oyüzden rahatlar ...sonrasında erkek kıza birşeyler hissettiğini anlıyor ve anlatıyor.Kız o aralar bir başka erkekle beraber ama memnun değil bir sürü ıvır zıvır .....kız hayır demiyor ama kesinlikle evette demiyor....İletişim sekteye uğruyor erkek kızı pekte sıkmamak adına rahat bırakıyor o ararsa cevap veriyor sıkmıyor....ulan uzun uzun anlattım hikaye beni çok çekti artık sabırla okuyanlara ekstra bonus vereceğim ona göre...

Aradan aylar geçiyor kız var olan erkek arkadaşından ayrılmış işleri biraz bozuk esas oğlana ihtiyacı var arıyor...esas oğlan kızı çok sevdiğinden gidiyor yardıma tekrar görüşmeye başlıyorlar fakat bu defa erkek temkinli birazda kırgın o yüzden ağırdan alıyor sabır gösteriyor kızı incitmek istemiyor yardım ediyor.Bu defa herşey farklı çünkü arada yaşanan özel.....

Hikayenin son bölümünde kız birgün birliktelerken erkeğe birçok kereler konuşma esnasında Aşkım diye hitap etmek hatta bir sahnede erkeğin elinden tutuyor şaırıyor erkekte kızda ama bırakmıyor erkeğin elini ....sonraki günde telefonla konuşurlarken kız erkeğe sen hep böyle kal hep hayatımda ol ...diyor......Hikaye burada bitiyor şimdilik...

Dostlarım yazımı okuyanlar şimdi bana sorulanı bende size soruyorum sizce bu ikilinin arasındaki nedir nekadar arkadaşlar ne kadar sevgililer ve nekadar ne   ler ???  Olayın failleri farklı zamanlarda bana bunu sordular ben çıkamadım içinden bende sizlere soruyorum umarım cevaplarınızı bende esirgemezsiniz......sevgi ve saygımla

3 yorum:

şınav manyağı dedi ki...

dış gebelik hk. bilgi:

Bazen ilişkiler bir ok olur ve yaydan çıkar, bir noktaya saplanır ama istenilen nokta o değildir, ama yaşamaya devam eder ve yaşayabildiği kadar yaşar.

Prof: Ercüment DÜRÜMCÜ - DİPLOMA 178994

Levent SERT dedi ki...

sayın yorumcu kardeşim daha açık olurmusun ......

şınav manyağı dedi ki...

elbette

Hikayedeki kahramanlar anladığım kadariyle "yaşanmışlıkları" ve duygularını gençlikteki kadar sınırsızca yaşayamadıkları için, hayata tedbirli yanaşmaktan ve kararsız kalmaktan ötürü, henüz adı konmamış bir ilişki yaşıyorlar, mesela bende bazen bir insana karşı bazı hisler beslesemde, köprüden önceki son çıkıştan geri kaçmayı tercih ediyorum. Dolayısı ile kahramanların adı konulmamış ilşkisi duygu ve düşünce boyutunda epey kafalarını meşgul edecek, kaoslar ve sevinçler içiçe yaşanılacak, gibi görünüyor. Yeterince açık olamasamda şöyle diyebilirim. Ortada bir çocuk var ama %100 uygun şartlarda büyümüyor, ama büyümeye devam ediyor.