Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

2 Kasım 2011

İzmir Fuarı ve ......

Selam dostlar;

Geçen hafta izmirdeydim fuar hasebiyle ......Bu şehrin bende özel durumları var.Nedir dersem görmeden sevdiğim bir şehir vede bir türlü fırsat bulupta gidemediğim bir şehir.....

Neyse yolumuz düştü gittik şehri İzmire bir geceyarısına girmek üzere olan ekim ayı son haftası gün gecesinde ....çok naif ufacık otel odama....Odamda ilk gözüme çarpan gardrop kültürünün otelde minimize edilmiş olduğuydu ...entersan otelimde ki İKİ KİŞİLİK odamda minimize gardropa 4 adet gömlek ve 3 adet takım elbiseyi astığımda yer kalmamıştı......İzmir senin için çekilir bir durum bu dedim ..ne kadar hoşlanmasamda ....

İşin en enteresan bölümü odada iki kişi kalacağımızdı....Ulan bunca yıldır seyahatlere çıkarım otellerde kalmışlığım da vardır,ilk defa iki kişi kalacağız...buda çekilir lan dedim kendime .....İzmir lan İzmir ben geldim Levent geldi ....Fatihin İstanbula söylediği cümle gibi ......

Fuar boyunca ve hatta İzmirde kaldığım süre boyunca o destansı güzelliği tarihler boyu erkeklerin dilinde olan İzmir kızlarını Enteresandır ben göremedim????Nerdesiniz lan dedim defalarca ama ...gördüğüm standlarda duran hostes kızlardı...hoş iki gecesinde Fetihe çıksamda İzmire göremedim abi....Kendi kendime deli dedirtecek hatta sapık damgası yşyecek kadar sordum soruşturdum,yok lan öyle bir güzellik.Ya bende var salaklık yada bu hatunlar geleceğimi duydular sırf bana aşık olmamak adına çekildiler ortalıktan.....:))))

devamı var (to be countied)

Hiç yorum yok: