Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

17 Ekim 2011

Özel hayat karmaşasında bir yolcu

Acaba yazarlara ilham nasıl geliyor???ne oluyorda biranda yazmaya başlayabiliyorlar.????

Ben yazmak istediğimde ellerim sadece klavyenin üzerinde gezmeye başlasın sonrasında bu yazılar çıkmaya başlıyor.Ha benim yazılarımda ne kadar edebi bir durum var da tartışma bile götürmemeli benimki  bir agatha criste veyahut Dan brown veya veya Tarık Buğra gibi edebi olsa neyse ama bende onlar kadar meşhur değilim takip listeme bakılırsa bende dahil beş kişiyiz birde ismini yazmadan yorum yapanları ve ve mail yoluyla bana yorum yapanlarıda sayarsam iki elin parmakları kadarız.


Peki neden yazıyorum?hoşuma gidiyor zaten twitter ve blog bayılıyorum ...Her ikisindede rahatca küfredebilir istediğimi yazabilirim çünküm bana özel alanlar buralar.Hayata bakınca aslında kendimize özel alanlarımızın kalmadığı hayatımızın her anında mutlaka ve mutlaka yanımızda bizimle alakalı olan olmayan iç dünyamızda bizi ilgilendiren ve ilgilendirmeyen birçok insan var ve farkındamısınız bilmiyorum ama bizler hepimiz bundan sıkılmış durumdayız.Because özel hayat diye birşeyimiz kalmadı.

Neyapmalı ne etmeli????

saygı ve sevgiyle

Hiç yorum yok: