Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

28 Ocak 2010

Bana sordunuzmu

         Bu birkaç gündür yoğun duygular yaşıyorum kendimde kendimce neden böyle anlamadım kendime kızıyorum insanlara kızıyorum sana kızıyorum vuslata kızıyorum...
        Sevgili annem ve babam hiç bana sordunuzmu ya oğlum biz seni dünyaya getirmek istiyoruz bu milyonlarca hücre arasından seni seçtik....Neden ben o milyonların içinde sizi gururlandıracak başka çocuk yokmuydu ???belki bir cumhurbaşkanı vardı neden ben ??
        Artık rahmetli oldu ilkokul öğretmenim Kemal şahin ya öğretmenim toprağın bol olsun ama bana hiç sordunmu okumak öğrenemk istiyormusun adam olmak istiyormusun???
        İlk büyüme dönemlerim büyüdüğüm anadolu toprakları bacaklarımın üzerinden geçen traktör römorku veya bana çarpıp beni uzağa atan chevrolet araba neden daha sağlam vurmadınızki yaşıyorum şuanda???
        İlk aşkım Şule ilkokul aşkım beni bırakıp amerakalara gittin yıllarca yazıştık ve o yıllarda neden ben senin çağrına uyupta gelmedim sana ???
        Eskişehirde üniversitedeyken Porsuk donmuştuda üzerinde yürümüştüm ozaman buzlar çatladı dereye düştük.ulan yüzme biliyorduk kurtulduk neden??
       Unutmamalıyım küçükken hep dayak yerdim çocuklardanda babamın zoruna gidermiş beni götürüp karete salonuna yazdırmıştı neden baba bırak ben kavgayı bilmeyeyim beni dövsünler ezsinler iyice neden ???
       Askerliğim şan ve şerefle dolu askerliğim aileme giden takdir yazıları tugay sancaktarı oğlunuz manş atış şampiyonu oğlunuz babamın gurur kaynağı oğlu ben ...neden ulan neden????
        Ve artık bugündeyim buradayım yedi tepeli koca İstanbul 15 yıldır seninle yaşıyorum sana aşığım ve sana kendimi yedirtmedim bunca yıldır ve niyetimde yok yedirtmeye.....Aşk insanı yermiki onu üzermi ??O tertemiz bir duygu iken bii yorarmı ???
        Sonlarında artık ben varım kendimi seviyorum artık ölmek istemiyorum yıllardır kendime sorduğum nedenler artık bitti senin sayende arkadaşım aşkım belkide içimde hiç ölmeyeceksin sağol varol....
        Sevgimle saygımla..............

1 yorum:

*Caliope dedi ki...

Şehr-i istanbul