Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

28 Ocak 2010

Nedir Aşk bumudur ???

         İki yanımda iki melek var.Etrafımda uçuşup,rüyalarıma girip,yollarma çıkıp birşeyler anlatıyorlar kollarımdan çekiştirerek sürekli.
         İçimdeki susmayan ses sürekli tekrarlıyor''İMKANSIZI İSTE''Ama isteyememki bile bile.İmkansız neden istenirki hem?
         Kolları yoruldu meleklerin,dilleri yoruldu bana dua edenlerin ısrar edenlerin.
         Rüyalarımda sağa sola uçuşup dikkatimi çekmek için hızlı hızlı çırpınan kanatları dinlensin diye oturuyor şimdi.
        
         Soluklanıyorum bende.Bir suç işlemeye gider gibi işlemiş ama saklanıyor gibi vicdani bir kavga yapıyor gibi çığlık ata ata kaçıyor gibi.....Ne yapıyorsun Levent diyorum hep kendime .......
       

          Durmam kendimle konuşmam  sessizce oturup çenemi kapamam lazım.




         Bu arada nedir aşk?
         Koşan bir at'mıdır?
         Topal bir adammıdır?
         Veya topal olduğu için ata binen adammıdır??
         Atlar hep ölürmü?



        ....................Yine başladılar kulaklarımı tırmalamaya kulaklarımı tıkıyorum gözlerimi kapatıyorum.Gelmesinler artık üzerime.Kendimi seviyorum ben





             Sevgimle saygımla ......

Hiç yorum yok: