Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

16 Şubat 2010

İzin dönüşü

           Tam tam 1 hafta senelik izine ayrıldım öyle bir ayrıldımki dikiş tutmadı dönüşte ayrık geldim ..Selamlar dostlar (ulen okuyan birkaç kişi var kendimi köşe yazarı zannedipte kasılmıyorum.bu tribime bende uyuz oluyorum)
           İzin dönüşü sordular arkadaşlar abi nasılsın neler yaptın izinde ''Hiçbirşey bolca kitap okudum iki ay önce aldığım bir kişisel gelişim seti vardı 15 kitaplık onu yarıladım deli gibi kitap okudum biraz sosyalliğimi geliştirdim feysbukta birkaç sosyal arkadaş yaptım kendime arada A sosyal olanlarda çıktı onları Asosyallikleri ile başbaşa bıraktım.Ben zaten A sosyalim iki  A sosyal bir ipte oynamaz dedim ve bıraktım onları ipin üzerinde ben indim hayata
             Başka neler yaptım ? yattım uyumadım arkadaşlarımla sohbetler yaptım T.V seyretmedim böyle güzel verimli bir tatil yaşadım.
              Ben tatili evinde çevresinde dostlarıyla geçirmeyi seviyorum çünkü onlar dostlarım bilmediğim bir çevreye gitsem oradakilerle kontak kurana kadar zaten tatil süresi bitiyor ne gerek var oysa kendi çevremde arkadaşlarımla iş hayatında zamansızlıktan yakınıp görüşemediğim arkadaşlarımla birlikte oluyorum.Bu senelik izinimde tek fark sanal alemde feysbuk sayesinde sosyal arkadaşlarda edindim.Sen neymişsin feysbuk....


              Neyse tatil sonrası ilk yazı böyle olsun birkaç gün sonra yoğunlaşır yine duygusal ağırlık yazılar yazarım sanırım...

                 Sevgimle saygımla

Hiç yorum yok: