Hayatın içinde hayatla varolabilmenin dayanılmaz hafifliği

Herşeye yeniden başlıyorum sanırım...........

9 Şubat 2010

Ne kadar YÜREKLİSİN

        Arkadaşlarıma hep anlattığım farenin hikayesini sizlerle paylaşıyorum bakalım ne kadar yürekliyiz....

       Fare yolda giderken Alaattinin sihirli lambasını bulur o zamanlardada kedilerden çok çektiği bir dönem .Hemen ovuşturur lambayı cin çıkar DİLE BENDEN NE DİLERSEN fare düşünür kedi olayım der bıktım kedilerden....cin tamam der parmaklarını şaklatır fare kedi olur az ilerde köpeğin teki kedi olan fareye saldırır.Kedi bunalmıştır lambayı ovalar cin çıkar DİLE BENDEN NE DİLERSEN kedi köpek olayım der cin parmaklarını şaklatır kedi olur köpek yola devam eder ileride kurt un saldırısına uğrar zor kurtarır canını .Sığındığı ağaç kovuğunda tekrar lambayı ovalar tekrar cin çıkar DİLE BENDEN NE DİLERSEN....köpek olan faremiz kurt olmak istiyorum der

        Cin parmak şaklatır fare köpekliten kurtluğa çıkar....Av peşindeyken birgün kaplanın saldırısına uğrar canını zor kurtarmıştır.....
        Kesin kararlıdır cin çağırır cin aynı söylemini söyler DİLE BENDEN NE DİLERSEN.....kaplan olmak ister fare cin biraz düşünür parmak şaklatır faremiz kurtluktan dönmüştür fareliğe kızar cine neden beni kaplan yapmadın der....cin :SENİ TEKRAR FARE YAPTIM ÇÜNKÜ SENDE FARE YÜREĞİ VAR der .......


        Yürekli olmak adına saygım sevgimle  ...........

Hiç yorum yok: